Вперше представлений у 1968 році, Ultra-Chron Diver увійшов в історію як перший дайверський годинник із високочастотним механізмом, за даними Longines. Сьогодні новий Ultra-Chron Carbon L2.839.4.52.2 стає новою віхою в історії бренду, адже це перший годинник Longines, корпус якого виготовлено з карбону. Цей несподіваний, але приємний крок є логічним продовженням серії, після відродження Ultra-Chron у корпусі з нержавіючої сталі, представленого у 2022 році.Новий корпус із карбону має діаметр 43 мм, як і сталева версія Longines Ultra-Chron L2.836.4.52.6. Відстань між вушками залишилася майже незмінною порівняно зі сталевою моделлю – 49 мм. Проте товщина корпусу трохи збільшилася до 14 мм (у сталевій версії – 13,9 мм). Загалом ці зміни майже не вплинули на зручність носіння годинника. Годинник має таку ж водостійкість, як і сталева версія, із заявленою глибиною занурення до 300 метрів, що забезпечується титановою загвинчуваною заводною головкою. Проте він значно легший – менше ніж 80 грамів.Циферблат і безель Ultra-Chron Carbon L2.839.4.52.2 виконані в монохромній гамі, що надає годиннику індустріального та футуристичного вигляду. Замість чорного циферблату використано піскоструминний антрацитовий відтінок із затемненими накладними індексами та центральними стрілками. Також змінено розмітку шкали для підрахунку секунд: замість червоних акцентів на 60-секундній шкалі градації стали сірими, причому кожна п'ята секунда виділена.Ось деякі покупці можуть знайти недоліки. Попередня сталева модель мала безель, що обертається в одному напрямку, зі сталі з сапфіровою вставкою, тоді як новий Ultra-Chron Carbon оснащений фіксованим титановим безелем із менш стійкою до подряпин алюмінієвою вставкою. Візуально це виглядає чудово, але для дизайну, орієнтованого на майбутнє, використання матеріалу з минулого замість сучасної кераміки чи сапфіру виглядає дещо суперечливо. Це не є критичним недоліком, але фіксований безель, на відміну від того, що обертається, також менш відповідає дайверським традиціям вінтажної моделі, якою він надихався.Всередині, під титановою задньою кришкою, знаходиться калібр L836.6, сертифікований Timelab як хронометр. Це ексклюзивний механізм Longines, високочастотна версія автоматичного калібру ETA C07.8XX, заснованого на широко відомому механізмі 2824. Механізм забезпечує 52 години запасу ходу та оснащений кремнієвою пружиною балансу для кращого захисту від магнітного впливу, який може впливати на точність ходу. Зрозуміло, що годинник не пропонується на браслеті, що відповідає корпусу, як це було у сталевої моделі. Натомість він оснащений ремінцем NATO з титановою пряжкою, що гармонійно поєднується із заводною головкою, забезпечуючи надійну фіксацію годинника на зап’ясті. Отже, хоча ці моделі мають багато спільного, є кілька важливих відмінностей, які варто врахувати.По-перше, сталевий Ultra-Chron L2.836.4.52.6 є більше естетичною даниною поваги дайверському годиннику 1968 року, що надихнув його створення. Ця модель має безель, що обертається в одному напрямку із сапфіровою вставкою та доступна як на ремінці, так і на браслеті за початковою ціною 3650 швейцарських франків. Натомість Ultra-Chron Carbon L2.839.4.52.2 орієнтований на майбутнє з його стриманою монохромною естетикою, має легкий корпус із карбону та титанову структуру, що забезпечує вагу менше 80 грамів. У нього встановлено фіксований титановий безель із алюмінієвою вставкою, а його вартість становить 4600 швейцарських франків за версію на ремінці – на 950 франків дорожче за сталевий аналог.Ultra-Chron Carbon L2.839.4.52.2 є стильним кроком уперед для Longines. Було б цікаво побачити, як карбон вплине на інші колекції бренду.