*Безкоштовні дзвінки для всіх операторів

Гарантія

Оригінальні годинники

 

Ми працюємо лише з офіційними представниками годинникових брендів. Тому всі годинники у роздрібному магазині та на сайті — оригінальні, з гарантійними талонами та сервісним обслуговуванням.

 

Офіційна гарантія

 

На весь час діє офіційна гарантія, її термін дії залежить від виробника. Зазвичай термін дії становить від 1 до 5 років, точна інформація зазначена в гарантійному талоні.

Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється у тому випадку, якщо дефект виник з вини виробника. У зв'язку з цим, заміна необхідних деталей механізму та робота майстра буде безкоштовною.

 

Куди звертатися щодо гарантійного обслуговування?

 

Якщо ви виявили дефекти або злам годинника, необхідно звернутися до сервісного центру, зазначеного в гарантійному талоні.

Інший варіант: можна звернутися безпосередньо до нас, контактний номер телефону 0800210634. Можна написати на пошту [email protected] або прийти до нас в магазин у місті Київ. Також ви можете звернутися до нас щодо заміни ремінців або інших годинникових елементів.

Для ремонту по гарантії обов'язково потрібен заповнений гарантійний талон з артикулом моделі годинника, датою, підписом продавця та штампом магазину.

 

Негарантійні випадки

 

Гарантія не діє у таких випадках:

  1. Заміна елементів живлення (гарантія на батарейку діє протягом 30 днів з дати покупки)

  2. Ушкодження механізму водою через порушення правил експлуатації. Не можна користуватися кнопками та заводною головкою під водою. У годиннику з маркуванням WR або WR30 не можна плавати - він має захист тільки від бризок води.

  3. Псування годинника під водою у разі відсутності на ньому маркування WR50, 100, 200 або більше метрів.

  4. Пошкодження механізму календаря через переведення стрілок власником у період з 23.00 до 04.00.

  5. Пошкодження, що виникли у разі ударів, падінь або інших механічних впливів: подряпини, розбите скло циферблата, вм'ятини на корпусі, деформована головка або кнопка.

  6. Пошкодження, що виникли внаслідок проникнення сторонніх предметів або речовин у годинник.

  7. Знос ремінця та браслета, випадання каменів та інших декоративних елементів, покриття корпусу/браслету, пошкодження застібки ременя/браслету.

 

Також гарантія не діє у разі порушення правил експлуатації годинника, виявленні слідів несанкціонованого відкриття або спроби ремонту в несертифікованому сервісному центрі, а також за відсутності гарантійного талона або заповненого некоректно.

Рекомендуємо обов'язково читати інструкцію та правила експлуатації годинника - зазвичай ця інформація вказана в гарантійному талоні. Якщо виникли додаткові питання, краще звернутись до менеджера нашого магазину та уточнити інформацію.