*Безкоштовні дзвінки для всіх операторів

Доставка

Після того, як ви оформили замовлення на сайті, є кілька варіантів доставки:


Самовивіз із магазину


THEWATCH - м. Київ, вул. Велика Васильківська, 56. Наш магазин розташовано у центрі Києва, за 5 хвилин ходьби від метро Олімпійська та метро Площа Українських Героїв. У магазині ви можете оплатити годинник банківською карткою/Apple Pay/Google Pay або готівкою.


Безкоштовна кур'єрська доставка містом Київ


Доставка безкоштовна у будь-яку точку Києва. Після підтвердження замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами та погодить дату та час, коли буде зручно отримати замовлення. 


Регулярні години роботи кур'єрської доставки 11.00-19.00. Але у разі форс-мажорних обставин ми можемо продовжити термін роботи кур'єра та привезти годинник у пізніший чи раніший час.


Обов'язково перевірте наявність чека та гарантійного талона. Якщо годинник не підійшов, ви можете відмовитись від замовлення перед отриманням або в момент доставки.


Доставка у відділення «Нова Пошта» по Україні


Ми відправляємо годинники «Новою Поштою» до будь-якого міста України. Зазвичай термін доставки становить 1-3 дні. Доставка безкоштовна незалежно від вартості годинника. Витрати з пересилання грошей при відправленні післяплатою ми беремо на себе.


Більшість годинників знаходиться на складі, і ми робимо доставку день у день або на наступний, якщо ви зробили замовлення після 17.00. Але деякі годинники отримуємо зі складів офіційних постачальників, тому термін доставки може збільшуватися до 3 днів. Ми намагаємося привозити годинники максимально швидко, але завжди попереджаємо про реальні терміни доставки або затримки.


Після відправки вашого замовлення ми надішлемо номер товарно-транспортної накладної (ттн), щоб можна було відстежувати переміщення посилки. Для отримання посилки вам потрібен номер ттн, паспорт громадянина України/закордонний паспорт або телефон із номером, вказаним у ЄН. Якщо вартість годинника перевищує 15000 грн., то для отримання посилки вам необхідно пред'явити паспорт.


ВАЖЛИВО:


Перед відправкою ми перевіряємо весь товар та все страхуємо за повною вартістю. При отриманні посилки потрібно обов'язково перевірити товар у відділенні компанії «Нова Пошта» у присутності співробітника. У разі некомплектності, відсутності товару чи документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена або на товарі є механічні пошкодження, вам потрібно відмовитись від посилки або заявити претензії компанії «Нова Пошта». «Нова Пошта» відшкодовує завдані збитки, якщо їх завдали з вини компанії.


Доставка кур'єром «Нова Пошта» по Україні.


Якщо з будь-яких причин вам незручно забирати годинник із відділення Нової Пошти, ви можете замовити адресну доставку. Після надсилання вашого замовлення ми надішлемо номер товарно-транспортної накладної, щоб можна було відстежувати переміщення посилки.


Кур'єр зв'яжеться з вами приблизно за 30-60 хвилин і доставить ваш годинник за вказаною адресою. Доставка здійснюється протягом дня, зазвичай до 21.00 у будні, у вихідні за спеціальним графіком. Якщо вартість годинника перевищує 15000 грн., то для отримання посилки вам необхідно пред'явити паспорт. Ви можете оплатити годинник кур'єру будь-яким зручним способом: готівкою, карткою, Google Pay або Apple Pay.


ВАЖЛИВО:


  • Ваша посилка зберігається у відділенні «Нової Пошти» 5 днів, наприкинці 5 доби товар автоматично повертається відправнику. В індивідуальному режимі ми можемо погодити збільшення терміну зберігання посилки, якщо з якихось причин ви не встигаєте забрати замовлення. Для цього потрібно зв'язатися з нашим менеджером у телефонному режимі/поштою або у месенджері.

  • При отриманні посилки уважно огляньте годинник, перевірте наявність чека та гарантійного талона у відділенні. Тільки після цього радимо оплачувати покупку.

  • Якщо з якихось причин годинник не підійшов, у вас є можливість його повернути протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язкові умови для повернення: збереження товарного вигляду (відсутність подряпин та інших слідів носіння), повна комплектність — наявність товарного чека або документів про оплату, гарантійного талона, інструкції, бирки годинника, сертифіката на діаманти (за наявності) та фірмової коробки, фірмового пакета ( при наявності).


ПОВЕРНЕННЯ


Якщо з якихось причин годинник не підійшов, ви можете його повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки згідно з Законом про захист прав споживачів.


Відповідно до положень ЗУ «Про захист прав споживачів» умовами для обміну/повернення товару належної якості є:


  1. Товар відсутній у Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню);

  2. З моменту продажу товару минуло не більше 14 днів;

  3. Товар не використовувався (не змінювалася довжина браслета);

  4. Збережено товарний вигляд (немає слідів експлуатації, подряпин, потертостей, пошкоджень, слідів носіння, вологи, бруду тощо);

  5. Збережено споживчі властивості товару (справно працюють усі функції, передбачені виробником, відсутні будь-які дефекти у роботі);

  6. Збережено всі компоненти упаковки, маркування (не знято і не пошкоджено захисні плівки, відсутні будь-які написи як у товарі, так і на елементах упаковки, відсутні сліди розкриття тощо);

  7. Збережено розрахункові документи та інші документи, надані під час продажу (товарний та/або касовий чек, гарантійний талон, інструкція тощо).


Обов'язкові умови для повернення годинника: збереження товарного вигляду (відсутність подряпин та інших слідів носіння), повна комплектність - годинник, чек, гарантійний талон, інструкція, фірмова коробка, фірмовий пакет (за наявності), сертифікат на діаманти (за наявності).


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви можете або купити будь-який інший товар, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.


Для того, щоб повернути товар, вам необхідно:


  • надіслати на електронну пошту [email protected] заяву на повернення товару
  • упакувати годинник за умови збереження його товарного вигляду (без подряпин та слідів носіння) та повної комплектності: наявність товарного чека або документів про оплату, гарантійного талона, інструкції, бирки годинника, сертифіката на діаманти (за наявності) та фірмової коробки, фірмового пакета (за наявності).
  • зв'язатися з менеджером для уточнення даних та реквізитів відправки повернення

Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів із моменту отримання документів на повернення товару. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться з виходячи з вартості товару на момент його купівлі.


На жаль, ми не зможемо зробити повернення у таких випадках:


  • з моменту покупки пройшло більше 14 днів;
  • якщо відсутні документи на повернення із зазначеною причиною;
  • якщо повернення має неповну комплектацію: без товарного чека, гарантійного талона, інструкції, бирки годинника, сертифіката на діаманти (за наявності), фірмової коробки, фірмового пакета (за наявності);
  • якщо годинник має сліди носіння, подряпини, пошкодження тощо.


ЗАМІНА БРАКОВАНОГО ТОВАРУ

Якщо отриманий годинник має будь-які дефекти, ми обов'язково обміняємо його на іншу таку ж модель належної якості або запропонуємо альтернативу.


Істотним недоліком чи дефектом, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або робить неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:


  • він взагалі не може бути усунений;

  • його усунення потребує понад 14 календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами строк;

  • він робить товар значно іншим, ніж передбачено договором;


За потреби перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим Сервісним Центром, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а за його відсутності – у двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками іншим товаром іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. При заміні товару з недоліками товару аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. 


У разі заміни товару на такий самий іншої марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками при підвищенні ціни здійснюється виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості на час покупки.


ВАЖЛИВО: згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:


  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, що зазначені в інструкції на товар;

  • у разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;

  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

  • з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених інструкцією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватись звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товару такого роду.